mandag 2. mars 2009

Tusen Takk Tante Nutte!!!

Eg må berre vise fram det siste strikkaplagget som Mikkel Johann har fått. Eg har lenge hatt lyst på ein Gråtass genser og då mi snilde tante tilbaud seg å strikke noko til minstemann var det ikkje nei takk frå min munn:)

Og det skal ho ha dama...Strikke kan ho. Og det fort!! Det gjekk 5 dagar frå eg leverte garn til eg fekk det ferdige produkte levert så eg seie på døra. Ho hadde til og med strikka ei fine hue i samme fargane.

Sjå du berre:

DSC02451

DSC02452

Var den ikkje fin? Og det er nydeleg arbeid og. Eg har ikkje peiling på strikk...men tilbakemeldingane eg har fått er av karkateren SKRYT!!

Og den vart ikkje mindre fin når den kom på:)

DSC02549

DSC02548

Genseren og hua er i bruk nesten dagleg. Både Mikkel og Mamma er svært fornøgd og sender ein

STOR KLEM TIL TANTE NUTTE PÅ SÆBØ:)

12 kommentarer:

Anita sa...

Så søt!!!! Sønnen min elsket Gråtass når han var yngre. Han hadde alt mulig med Gråtass; filmer, cd'er, leker, termos, matboks, klær, sengetøy....også var vi på flere forestillinger med ordentlige Gråtass. Sabeltann kunne bare holde seg til Kjuttaviga;o))))
Nå har mannen min en ordentlig Gråtass-traktor i hagen (den er kjørbar) - og han er vel mere interessert enn guttungen:o)))

Anonym sa...

Kjempefin:-)Da kan vi leke at Mikkel og Kasper er tvillinger:-)
Bare så synd at Kasper sin genser snart er for liten....
Klem fra Ingrid

Anonym sa...

Så flott Mikkel var i gråtassgenser og lue. Kevin hadde også det settet da han var yngre. Strikkeklær er så flott å ha...og det er jo deilig når man er velsigna med familie som strikker. Kevin har både bestemor og to oldemødre som strikker til han så han har alltid hatt masse strikkeklær.

Ser det har skjedd en spennende ting i livet ditt i det siste...gratulerer som tante også :)

Ha en flott uke...

Klem :)

Anonym sa...

Bare fem dager..også den som det er så mye arbeid på!!! Er utrolig imponert.
Ser at du etterlyser "råd for store unger" lengre ned..
I denne "ungdomsskole-perioden" er det nok endel skjær i sjøen, og mye som er mer moro enn familie, men barndomsopplevelsene sitter i, og det snur etterhvert. Nå har vi en 20-åring som er veldig heimkjær når han først er heime :o)
For oss passa det med et systtem hvor han fikk forklare hvorfor han ikke ville være med på ting, og så fikk vi møtes litt på halv-veien.. Kan hende andre metoder er bedre for dere..
Å få tenåringer i huset er iallefall ikke enkelt. Når barna er små har man tross alt litt mere oversikt...
Håper dere alle får en fin onsdag

-klem-

Astrid sa...

Kor fine han vart i Gråtassgensaren sin! Og så flott med ei hue i same fargar:)
Kjekt å ha tanter og bestemødre som kan strikke til seg! Vi får lære oss å strikke til vi vert bestemødre;)

Travle dagar for Olsenbanden no? Her går det i eitt, så eg kjenner det skal verte godt med påskeferie snart.
*KLEM*

Astrid sa...

Eg har ei utmerking til deg på bloggen min:)
Ha ein fin kveld!

Silje sa...

Nyyydeli genser, so mykje fint folk fe til!! Savna dej no her laila....men ej ekje so ivrige sjøl for tida heller...:) det ligge nåke til deg på bloggen min ;)

Tove sa...

No har det vore skrekkeleg stille her inne, fru Laila!!! Ventar eit påskeinnlegg snart.... Håper vi sjåast i påska!

Anonym sa...

VI VENTAR PÅ NESTE INNLEGG FRÅ DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Anonym sa...

;)

Anonym sa...

;)

Anonym sa...

Ha ein strålande pinsedag! :)