mandag 8. desember 2008

HJELP!!!

Eit lite rop om hjelp frå ei som enda kaller seg ein uerfaren bloggar...

Ser at mange, ja nesten alle har advent og julepreg på sida si. Eg har og lyst til å prøve dette. Har forsøkt å klippe og lime div julemotiv slik som juletre og nissar, men utan hell. Det er nok noko eg ikkje gjer rett. Kan nokon hjelpe meg hadde eg sett stor pris på det. Gjerne ved å legge ei lita innføring på kommentarar.

Litt andre ting eg lurar på og:

  • korleis midtstille tekst?
  • korleis kan eg skrive rundt bilda?
  • korleis få annan skrift og farge på overskrifta?

Eg takker so mykje på førehand:)

 

PS: Eg brukar windows live writer.

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei du!! Og tuuuusen takk for utmerkelsen, du aner ikke hvordan den varmer!! Utfordingen skal jeg og forsøke å svare på!! Du må klikke på den ruta øverst på venstre side på bloggen din. Så må du velge den bakgrunnen du ønsker, markere den og høyreklikke mens du står "inne" i teksten. Trykk på "kopi". Så går du inn på innstillinger eller utforminger (husker ikkke hvilken) øverst til høyre på bloggen din og "legg til gadget" Så skroller du ned til htvl/java eller noe sånt og når du er inne der høyreklikker du igjen, da skal koden til det du har valgt komme inne. Lagre og vips...samme gjør du med juletre, snøbilder osv. Poenget er å kopiere koden fra den siden og over i din side!Lykke til!! KLem og igjen, tusen takk!

Guttemamma sa...

Sa litt feil, tilpass skal du gå på på bloggen din før du klikker på legg til gadgets

Unknown sa...

Tusen takk for koselig besøk hos meg, og velkommen er du kvar dag som helst:0)
Har ikkje heilt skjønt meg på desse tings eg heller, så her har eg nok ikkje råd å gi...
Min wlw nektar for tida å samarbeide, og det kjem berre opp att det er ein bloggserverfeil, og same kor eg trykker og prøver så finn eg ikkje ut av det *snufs*
Nydelege ungar og ein kjempekoseleg blogg!!
Eg kjem gjerne på besøk att:0)
Klem

Guttemamma sa...

Tusen takk,du!! Du har jo den ruta inne på bloggen din, så skjønner ikke hvorfor du ikke får det til...

AnneGrethe7 sa...

Her kjem nokre adresser for bakgrunn:
http://www.moobackgrounds.com/

eller:

http://www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php?cat=54

finn den bakgrunnen du vil ha, kopier html koda trykk tilpass på sida di vel deg ein ny gadeget og rull ned til du finn der det står eit vindauge for html/java kode. legg inn koda og lagre. trykk alltid forhandsvisning slik at du kan sjå om du blir nøgd.

Elles kan eg anbefale deg eit fotoredigerings program her :

http://www.picnik.com/app#/home/welcome

her kan du lage rammer, collager og diverse, prøv og du blir hekta :)

Når det gjeld å midtstille tekst og bilete velger du det i w-l-writer. Biletet høgreklikka du og får då opp ulike val i høgre marg. Plasser bilete ved å klikke på det og drag det dit du vil. Midstilling gjer du på verktøy-> juster-> venstre, høgre, midstill osb.

Elles så finn du mykje stilige ting inne på
www. hjemmesideting.piczo.com

Håper du har fått litt hjelp Laila. Skulle hatt oss en bloggkveld og hjelpt kvarandre me som bloggar her i Ørsta :)

Ønskjer deg og dine ein super onsdag :)

Vi skulla kanskje ha

Berre kjekt å kunne dele og hjelpe kvarandre!

AnneGrethe7 sa...

ups...kom visst me ei linje mot slutten som ikkje skulle vere der..hehe...

rod i hob sa...

Hei!
Takk for helsing hos meg :-) Spent på kva bilde du ville brukt! Dette var bare ett pittelite utvalg av alle dei fine bildene!

Dette var et godt spørsmål (Altså ditt om hjelp!) Håper at du får det til -for då må kansje eg og drista meg te å prøva! Kjempegod forklaring frå fam.sandnes

Julies sa...

Dette var et godt spørsmål, må jeg si ! Eller rettere sagt gode sørsmål.
Vi kan starte en klubb her inne, synes jeg. " Vi som blogger selv om vi ikke kan "
Jeg har snart to måneders erfaring og har innsett at jeg ikke kommer lenger enn jeg er nå. Htlm koder eller hva det heter, bakgrunner og styr og stell er fortsatt helt gresk - og jeg har gitt opp å lære gresk... Det får bli som det blir...

Anette {foreldremanualen} sa...

Tusen takk for koselig hilsen inne hos oss!

For noen utrolig søte unger du har, spesielt lillebror da! :Smelt:

Legger deg til i listen vår over gode mammablogger! :-D