tirsdag 20. januar 2009

Ei utfordring:)

Her ein dag hadde Tove vore frampå med ei aldri så lita utfordring til meg. Eg har lete den vente lenge nok no  så her kjem min eigen lille fasit på

Fire x Fem:)

Fire favorittprogram på TV:

1. Greys

2.Prison Break

3. 71 grader Nord

4. Farmen

Eg er vell det ein kalle ei TV kjerring :)

 

Fire ting eg gjorde i går:

1. Prøvde så godt eg kunne å trøste ein sjuk Mikkel Johann

2. Var på Stil og Stemning å kjøpte noko for eit gavekort eg har hatt liggande sidan jul

3. Hadde ein lengre telefonsamtale med ei venninne som eg, desverre, ikkje får sjå så ofte som eg skulle ynskje

4. Prøvde å sove av meg eit migreneanfall

 

Ting eg ser fram til:

1. Somaren, varmere tider og kanskje Syden tur

2. Arbeidsdagen min

3. Førde tur. Planen er å besøke Ingrid m/fam i helga. Kryssar fingre og tær for at Mikkel Johann er frisk fredag

4. Varme gode klemmar frå Richard og mine fire englar

 

Favorittrestauranter:

Her må eg berre seie at vi sjeldan går ut for å ete. Og dessutan er det ikkje så mange restauranter  å velge mellom her i Ørsta.

Eg vil likevel trekke fram Mamma Mia fordi dei har ein nydeleg pizza og eit hyggeleg personale. Vi tek gjerne med ein heim vi:)

Eg kjem heller ikkje utanom Fugl Fønix kaffibar. Denne er absolutt verdt eit besøk. Lov meg at du stikk nasen innom dersom du er i Ørsta. Det er ikkje ein restaurant, men alikevel:)

Du får nykverna kaffi og dei mest fantastiske kakesortar. Prøv gulrotkaka, du vil ikkje angre!!

 

Fire ting på ynskjelista mi:

1. Fred på jord!! Veit det er eit umogleg ynskje, men det er verdt eit forsøk....

2. Få råd til å lage til loftet slik at min kjære og eg kan flytte opp og nyte kveldsola på balkongen vår :)

3. Sommarhus på Sæbø- Min draumeplass å bu....

4. Ny bil

Det vart mykje relatert til penger det her. Men eit ynskje er eit ynskje. Nesten som å drømme dette her:)

 

Eg vil gi denne utfordringa vidare til alle dei som kikar innom meg i morga ( 21 januar )

Ha ein fin kveld vidare.

Eg må legge meg dersom eg skal kunne trøste Mikkel Johann i natt...Øreverk er noko hærk!!

 

 

1 kommentar:

Tove sa...

Sjekk bloggen min, hi, hi!!!!

GRATULERER!!!