tirsdag 20. januar 2009

Utmerkelser

Desse utmerkelsane fekk eg av Gry Hege. Tusen Tusen Takk!! Eg er ofte inne hos Grys lille univers. Dette er ei dame som det er verdt å kike nærmare på. Som meg er ho småbarnsmor og det i seg sjølv er ein jobb som krev mykje. I tillegg er ho aleinemamma for den skjønne guten sin Kevin.  Eg har stor respekt for dei mødrene (og fedrene) som har ansvar for barna sine aleine. Eg kan berre forestille meg korleis det er, sjølv trur eg ikkje eg hadde klart meg utan Richard og det han bidreg med både i heimen og når det kjem til barna våre:)

image

image

 image

Så stå på vidare Gry Hege!! Og igjen TUSEN TAKK:)

 

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for de flotte ordene :)
Nå ble jeg skikkelig rørt og fikk rett og slett tårer i øynene. Det varmer så når man blir satt pris på for den man er.

Så igjen.....tusen, tusen takk :)

Klem :)