tirsdag 11. november 2008

Slutt på blogging??

Ja det spørsmålet har eg fått ofte siste dagane. Folk melder og ringer, lurer på om reisa til blogglandia brått tok slutt. Til alle som lurer kan eg berre seie: Nei eg har ikkje gitt meg!!

Problemet ligg hos mi kjære datamaskin. Den har bestemt seg for å streike, kvifor har vi ikkje funne ut. Midlertidig låner eg ei anna. Men denne har ikkje dei programma eg er vand med, og det er ikkje aktuelt å legge inn så mykje bilder her. Difor blir det litt stilt frå mi side til ein reperatør har fått sett på mi maskin.

Dette var berre ei aldri så lita oppdatering frå Olsenbandens frue. Slik eg ikkje mister alle mine nyerverva venner her i blogglandia. Håper du har tolmod til å vente på meg. Ha ein fortsatt fin kveld. Klem

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Æsj, så kjedelig!! Vår bare tuller om dagen den og, venter på at den snart tar kvelden...:-(. Jeg har linket deg, så glemmer deg ikke! Klem,A