onsdag 26. november 2008

Utmerking til.....

Her for litt sida fekk eg ein søt liten vofseaward. Denne skal eg no gi vidare til 5 andre bloggarar og det er ikkje lett.  Ikkje berre fordi det er vanskeleg å velge blant alle, men og fordi eg føler presset på å levere eit korrekt oppsett av utdelingane. Med navn, bloggadresse link til den bloggen osv....Eg er ikkje noko datageni, på langt nær, så dette er meir enn ei utfordring til meg. Eg kryssar fingrane og håper det går bra:)

 

image

Her er den iallefall, denne søte blogg vofsen skal eg gi vidare til 5 utvalgte:

Anne Grete med bloggen sin The World Of Sandnes: Ei dame eg ser ofte, men ikkje pratar så mykje med. Kjekt å lese om deg og dine. Ein veldig ryddig og koselig blogg :)

Guttemamma med bloggen sin Guttemammas: Den første "ukjende" som la igjen ein kommentar til meg. Tusen takk for oppmuntringa til å fortsette med blogging:)

Dagny med sin koselige blogg Heim: Som bloggnamnet seier handlar dette om heim. Eg koser meg når eg er innom bloggen din Dagny!

Lill med hennar blogg Silje The Mustang: Ei fantastisk dame som eg kjenner så vidt gjennom Skulen til mine barn. Når eg les om saknet til jenta di "over there" rører det meg til tårer. Og når eg ser korleis Elise (mi jente) stråler når ho møter deg forstår eg at det er mykje varme og godheit å finne hos deg:)

Astrid med sin blogg Frå eit A4 liv: Alt denne dama kan by på...4 barns mor  (til tider 6 barn), student, oppussing av hus, bor fram i Bjørdalen, ein fantastisk blogg til oppmuntring. At vi skulle bli så gode venner hadde vell ingen trudd. Så glad i deg ven:):)

 

Då har eg klart dette oppdraget og. E er verkeleg fornøgd med meg sjølv i dag. No får det vere nok tid framfor skjermen, no er det middag, barn og lekser som står for tur. ha ein fin onsdags ettermiddag alle sammen!!!

 

 

 

 

5 kommentarer:

Anita sa...

Så flott blogg du har - og nydelige unger:o))))))))

Astrid sa...

Tusen takk for utmerking Laila!!!
Eg set pris på både den og ikkje minst deg:)

Lill sa...

Hei Laila:))
Tusen tusen takk for nydeleg utmerking og ord som varma langt inn i sjela:)) Leve lenge på den eg, men du... så har du ei nydeleg Elise då alltid blid og kjekk å prate med. Må berre bli glad i ho veit du:) Ha ein fin kveld i stormkasta.
Smil i kvelden frå Lill

Guttemamma sa...

Så utrolig koselig at du valgte meg!!! Ydmyk og glad, tusen takk!! Du, jeg oppdaget denne da jeg tittet innom deg, det er lurt legge igjen en melding med beskjed om at "du har noe" til vedkommende ...på siste innlegget til den du gir utmerkelsen til!
Klem og god helg

Anonym sa...

For en koselig blogg du har....første gang jeg er innom her, men kommer nok innom flere ganger :)

Ha en flott adventshelg :)